Laga sig lite mat...


Snart ska jag börja laga mat. Är inte speciellt hungrig just nu men det måste ju göras nångång...
Idag var jag hos syrran en sväng, lekte med eya och hjälpte syrran med henne eftersom hon bakade bullar.
Sen så har jag diskat och plockat lite här hemma, skulle behöva göra lite mer men hittar inte energin till det :(
Men ska ta en sväng med dammsugaren iaf och sen får jag se ifall jag orkar tvätta golven också.
En maskin tvätt skulle vara bra också...

Snart kommer älsklingen hem från skolan, så mys blir det då iaf :)
Saknar honom, vet att det är fjantigt att sakna efter ett par timmar men sån är jag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :)

2009-10-20 @ 17:11:50
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0