Jobbat.


Kom hem från jobbet en halvtimme sen.
Skönt med 2 kvällspass efter 2 dagpass. Fast kvällarna är ibland lite för lugna så att tiden går så himla sakta, men idag fanns det som tur är lite att pyssla med.
Så imorn jobbar jag kväll också och sen är jag ledig helgen.

Skönt att det är lönedags på måndag! håller på å blir knäpp på att tänka på varenda krona, om man har råd att köpa mat eller inte.. usch!
Men får skylla mig själv, ville ju åka till Finland, och det ångrar jag inte :)
En hektisk vecka där med mkt bilkörning gav mig förvånansvärt mkt energi till jobbet! :D
Man behöver väl bara lite miljöombyte ibland. Det gör så mkt.

Snart ska jag gå och sova, imorn går jag nog en liten sväng till syrran... kanske :)

God natt

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, man behöver sin lilla semester emellanåt ;)

Behöver ni låna lite pengar så kan ni göra det från oss tills du får lön.

Puss love you!

2009-10-22 @ 22:54:10
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Natasha Roxy

tack så jättemycket:)

2009-10-23 @ 11:01:15
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0