Hemma.


Nu är jag hemma från jobbet, har iofs varit det en liten stund...
Kokade lite ris så att jag ska ha en matlåda till imorn och så att jag har mat efter jobbet så jag slipper laga imorn..
Skulle ha lagat mat idag innan jobbet men hann aldrig, så älsklingen lagade, så snällt så :)

Imorn blir en ganska så stressig dag, som det brukar bli innan jag åker nånstans..
Morris ska ju hem till mamma och mika under tiden vi är borta så då måste jag rengöra hans låda så de slipper (grovrengöra alltså) och sen måste vi packa.. har inte gjort det än :( men har iaf tvättat allt som behövs..
Sen så måste jag diska och se till att inget finns kvar som kan börja gro och lukta på en vecka.
Sen måste vi lämna morris till mamma och åka en sväng till vivalla och så...
Sen på natten, vid fyratiden åker vi mot sthlm.

Det vart ju ändrade planer, tyvärr :( syrran och hennes familj skulle egentligen ha åkt med oss men de kunde inte.. så vi får åka bara vi två. Det ska bli kul men samtidigt är det ju tråkigt att dem inte kunde följa med.. hade ju planerat lite grejer och så.. men det är ju sånt som händer...

Nu ska jag gå och göra en matlåda inför imorn och sen ska jag sätta mig och titta på tv en stund innan det är dags att sova.

Gooood natttt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker också att det är tråkigt :/ Men nåt annat år så åker vi tillsammans :D

Sov gott sen!

2009-10-01 @ 22:26:41
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0