Fortsättning följer


Idag fortsätter vi med målningen. Nu är det inte mycket kvar.
Imorn blir nog det allra sista, vilket är målning av elementet.. om inte jag orkar ta det ikväll, vi får se.
Annars så händer inte så mycket här, vi umgås bara och är med varandra. Vilket är trevligt.
Om ett par timmar kommer min kusin hit och vi skulle ringa syrran på skype.

Det som är lite tråkigt är att pappa inte har hunnit göra klart bastun :(
Men imorn skulle vi iaf hem till min kusin och basta, sen så kanske vi får passa på å basta hemma hos mormor och morfar när vi ska dit på torsdag.

Dagarna går alldeles för snabbt tycker jag, snart är det dags att åka hem :(
Skulle vilja vara här längre, men jobbet kallar tyvärr..
Nästa sommar om jag har bra med semesterdagar så vill jag nog komma hit i 2 veckor iaf!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, jag ska ringa henne imorgon om det..

Salah kommer hem på morgonen :D Som jag längtat hehe

Får se om jag har hjärta att gå på matten eller om jag hittar på en ursäkt och tar det senare haha

Sov gott!

2009-10-06 @ 23:30:52
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0