Varken råd eller tid...


Jag kan inte bli sjuk nu!
Jag vägrar!
Jag ska jobba ikväll och imorn kväll och lördag dag så jag har ingen chans att vara sjuk, å det tänker jag inte heller vara. Med stark vilja är allt möjligt :)
Så idag har jag inte gjort nånting, har bara legat i sängen med datorn så att jag ska ha energi att jobba ikväll..
Sen blir det nog samma sak imorn innan jobbet.
Jag kan inte säga att jag är sjuk direkt men känner att det är på gång. Jag har ont i halsen, ont i huvudet och tempen håller på å går upp, men jag har ingen feber.. så det kommer nog att ordna sig.

Nu ska jag ta och blunda en liiiiiiten stund bara, sen måste jag göra mig iordning för jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0