Trött


Jag känner mig så utmattad, psykiskt speciellt. Vet inte riktigt varför men jag får såna perioder ibland.
Men det blir väl bättre snart, som det brukar :)

Idag jobbar jag kväll och sen är jag ledig imorn. Sen ska jag jobba dag på söndag och måndag.. så mkt ledigt i helgen blir det inte :(

Nu ska jag ta och gå hem till syrran och dricka lite kaffe, syrran ringde mig tidigare och då hörde jag Eya i bakgrunden, hon ropade "täti, täti" :)
Då är man ju bara tvungen att gå dit :)

Nu drar jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nej jag vet ;) du är duktig som håller dig hemma med din älskling. Jag menade mina syskon hehe men jag tänkte faktiskt på er igår.. Pluggandet har gått jätte bra tackar..ses snart kramar

2009-11-15 @ 21:45:43
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0