Jäkla blogg och internet.

 

Igår skrev jag ett inlägg på bloggen men det var nog fel på både bloggen och internet för inlägget laddades aldrig upp :(
Men det var väl inget viktigt jag skrev.. kommer inte ens ihåg nu..
Jag kom hem från jobbet för ett tag sen, nu är jag riktigt trött!
Förmiddagen var ganska så lugn men på eftermiddagen så vart det lite körigt.. men så kan det vara på ett sjukhus :)
Sen så kom syrran och Eya förbi också så det var jätte trevligt!

Nu är jag ledig i 2 dagar, känns jätte skönt.
Imorn vet jag inte vad jag ska göra, mer än att jag måste tvätta och städa lite.. på onsdag ska jag träffa en kompis och hjälpa henne packa inför hennes flytt i början av december.
Min svägerska ska också flytta om ett par veckor, är verkligen glad för hennes skull, så bra att allt ordnade sig till slut med lägenhet!

Nu ska jag börja fundera på vad man ska laga för mat, har egentligen ingen ork att laga mat men det måste göras..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha va konstigt det lät att du kalla mig för det :) imorgon är jag ledig på dagen men då ska jag plugga med Sanna och på kvällen skolan.. Jätte mycket göra tyvärr haha men snart lugnar skolan ner sig kramar

2009-11-16 @ 17:03:00
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0