Full rulle


Idag har jag haft saker att göra hela dagen.
Vaknade tidigt på morgonen för att jag hade ett läkarbesök. Sedan hämtade jag Mandy från skolan och vi åkte till ÖoB och handlade lite småsaker.
Därefter åkte jag hem till henne för att dricka en kopp kaffe och prata lite.
När jag kom hem så åt jag lite snabbt och sedan satte jag igång med städning här hemma.
Känns inte som att jag har gjort nåt fast jag har hållt på i över en timme.
Men det är för att jag än så länge har bara diskat, satt på en maskin med tvätt, bytt lakan och dammat. Så det är mkt kvar att göra. Måste göra rent toaletten och sen dammsuga överallt.
Sen återstår bara storhandling och matlagning... Mycket att göra :(

Ville ta en liten paus och det har jag gjort nu så det är dags att sätta igång igen :)


Kommentarer
Postat av: äiskä ja mika

oothan ollut ahkera ja saanut paljon aikaseks kuitenki

2009-11-26 @ 19:39:15
Postat av: Anonym

Japp, det är det.

2009-11-28 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0