Besiktning


Idag har jag varit och besiktat våran bil.
Den gick INTE igenom.. :(
MEN det var bara 1 fel, vilket kan ändå kännas lite drygt, att man måste kontrollbesikta den för 200kr för bara ett fel. Det var fel på styrleden vänster fram, det lät dyrt, men när jag kollade på biltema så kostar delen bara 149kr vilket känns väldigt skönt.

Idag ska jag jobba kväll, så snart måste jag gå och duscha och göra mig själv iordning för jobbet.
Sen jobbar jag dag imorn vilket inte är så skönt.. hatar att jobba kväll och sen dag, för jag kan inte gå å lägga mig direkt efter jobbet och sen har jag jätte svårt att komma upp på morgonen.. men sen jobbar jag tors och fre kväll så då får jag sova :)

Nu jobbar jag ganska så mkt framöver, har inte många lediga dagar.. men sånt är livet ibland.

Just ja, har ju knappt känt av att jag fått vaccinationen, men igår så började jag få ont i huvudet och det har hållt i sig till idag.. sen så vet jag inte om det är vaccinationen eller om det är bara huvudvärk allmänt som jag har...

Nu ska jag iaf gå och ta mig en dusch så man känner sig som en människa igen :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Tråkigt att du inte är ledig mycket framöver.. Men det kommer väl en långhelg eller nåt liknande snart :)

2009-11-10 @ 16:27:34
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0