Whatever..


Jag är trött. Som vanligt. Det är ingen nyhet..
Igår hade jag ganska så fullt upp på min lediga dag.. jag och älsklingen åkte till stan och gick runt en stund.
Sen skulle vi skjutsa mamma å hennes mamma till överskottsbolaget.
Efter det så åkte jag med Mandy till Marieberg och gick runt en stund och tog en fika. Det var jätte trevligt.
Sen åkte jag hem till syrran för att älsklingen vi satt där en stund. Så efter det var jag jätte trött!

Och idag har jag jobbat och varit en sväng hos mamma och i Vivalla så jag känner mig ännu segare.. ska snart gå och lägga mig, imorn blir det jobb igen.
Jag ska på HLR-utbildning på jobbet imorn, blir ett skönt avbrott i jobbet. Sen på kvällen har vi sommarfest med jobbet, ska åka med räkbåten. Äter ju inte räkor så jag beställde bakad potatis med tonfiskröra istället :)
På fredag jobbar jag kväll och sen är jag ledig i 3 dagar. DÅ ska jag försöka slappna av och ta det lugnt. Känner att jag behöver det.. vi är alltid någonstans när jag är ledig och det tar på krafterna det med. Så en av dagarna ska jag vara hemma. Om jag orkar :)

På söndag är det morsdag så då ska vi hem till mamma å fira henne och sen till vivalla och fira den andra mamman :)
Dvs svärmor ;)

Nu ska jag gå å pussa på min älskling ;)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Nina

Man märker att du var trött när du skrev inlägget ;)

"skjutsa mamma och hennes mamma till överskottsbolaget" ;)

"Sen åkte jag till syrran för att älsklingen vi satt där en stund"

Haha, du är för rolig!! :D :D :D

Pussis!

2009-05-28 @ 08:43:18
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hehe tjena Gumman!! Läget??



kramis

2009-05-28 @ 22:16:22
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0