Laga mat, sen gå och jobba.


Snart ska man återigen tillbaka till jobbet.
Känns lite tungt eftersom jag har mycket som skulle behövas göra hemma.
Har knappt hunnit med nåt de senaste veckorna. Har jag inte jobbat så har jag heller inte varit hemma.
Måste försöka hinna göra lite saker under söndagen som jag är ledig.

Nu innan jobbet måste jag iaf laga mat och sätta på en maskin med tvätt.
Och diska.

Fick nästa periods schema igår. Den såg ganska så bra ut och nästan exakt som jag hade lagt den. Chefen hade gjort några små ändringar.. hon hade lagt till en natt på mig, jag vill ju inte jobba nat men jag tror inte att hon vet om det eftersom jag inte sagt nåt och jag jobbade natt när jag var timvikarie. Men då tar man ju allt som man bara kan få.
Men igår så frågade jag henne lite fint om det inte var någon annan som kunde ta natten och då sa hon att hon ska försöka få tag på någon annan som kan ta natten. Det var jätte skönt att man inte är tvungen att jobba nätter om man inte vill.

Nu ska jag gå och laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0