Inlinestur bland mördarsniglar!


Idag har det regnat så gott som hela dagen!
Trodde inte att vi skulle komma iväg på våran inlinestur idag.
Men sen kl 22 bestämde vi oss för att åka ändå, det hade ju inte regnat på en stund.
Väl i skogen så insåg vi att vägen var invaderad av de mest äckliga kryp som finns! (mördar)sniglar! de fanns i alla former, mosade, hela, stora och små. Det var iofs ganska skojigt att åka slalom mellan alla dessa odjur, lite spänning i livet :) det gick ganska så bra, tror att jag lyckades undvika att åka på dem... hoppas jag iaf! fy fy säger jag bara.
Men det var iaf hur mysigt som helst! jag älskar M så otroligt mycket och vi har så kul ihop, oavsett vad vi gör och vart vi än är.
Här kommer några bilder:

Älsklingen och den mörka skogen.


Jag... ser ganska så mysko ut!


L O V E



Kommentarer
Postat av: Nina

Hemska sniglar! Dem är så äckliga!

2009-05-19 @ 08:13:22
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

hyvä kuva teistä

2009-05-20 @ 11:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0