En salig blandning


Kollade på semifinalen till eurovision nyss.
Vad kan man säga? alla konstiga människor har lyckats samla sig på ett och samma ställe.
OCH dessutom lyckats ta sig till finalen!! det är ju det märkligaste.
Den enda som förtjänade en finalplats (enligt mig) var Island. Och självklart Finland då även om det inte var ett kanonbidrag :) Röstade på dem tillochmed.. Mina landsmän måste ju bara dit oavsett bidrag :D

Annars har det inte hänt nåt idag. Jag har jobbat, somnat på soffan, varit en sväng hos syrran och sen även i vivalla. Men där var vi inte så länge.
Nu är det dags att gå och lägga sig, upp tidigt imorn igen. Sen på torsdag får jag en sovmorgon. Skönt!
Sen på fredag är det utbildningsdag för oss, i Menigasker.. undrar hur fasiken jag ska hitta dit, har aldrig hört talas om stället ens! men det löser sig :)

Good Night! God natt! Hyvää yötä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0