Äntligen hemma.


Det har varit ganska så tuffa dagar nu på jobbet. Känner mig helt slut.
Men nu är jag iaf hemma och ska inte tänka på jobbet! men det blir ofta så, att man tar med sig jobbet hem.
Smärtan har inte gått över :( det var jätte jobbigt att jobba. En arbetskamrat smörjde in mig med någon kräm och en annan masserade mig lite, känns väl lite bättre men långt ifrån bra.

Nu så sitter jag och kollar på den andra semifinalen av Eurovision.. ganska så konstiga bidrag länderna kommer med.. förstår inte alls :/ men det är väl inte meningen heller antar jag...

Nej, nu säger jag god natt och adjö! :D

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja det tycker jag absolut du ska göra:-) dom är väldigt sköna också:-)

2009-05-15 @ 20:33:36
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0