Aj, det gör ont :(


Jag har jätte ont på höger sida vid skulderbladen... jag tror att jag har sovit på något konstigt sätt inatt så att det har låst sig.
Det gör ont när jag andas, rör på mig och försöker titta åt höger.
Snart ska jag iväg och jobba, får väl se hur det går idag. Jag får bara göra mitt bästa.
Jag har precis skjutsat älsklingen till arbetsförmedlingen och nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Om en timme börjar jag.

Igår vart det ingen film, precis som jag trodde... efter Grey´s Anatomy så tittade vi en stund på ett djurprogram och jag somnade. Sov på soffan i 2 timmar medans älsklingen tittade på tv, orkade inte gå och lägga mig i sängen. Orkade knappt det då han skulle gå och lägga sig. Han fick nästan dra mig till sovrummet :)
Usch, hatar att vara så trött. Men ikväll så ska vi kolla på film, eller åtminstonde nåt avsnitt av Desperate Housewives.
Ska upp imorn tidigt men det blir inte så jobbig dag eftersom vi ska bara ha en utbildningsdag.
Sen på lördag är jag ledig! då ska vi sitta hemma och titta på Eurovision :)

Hoppas bara att den här värken går över, det gör så himla ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0