Working


Nu sitter jag på jobbet, ska snart ha rast och sen kl 14 ska jag på något som heter fallprevention. Man får lära sig hur man ska undvika att de äldre ramlar.. ganska så logiskt :)

Har så ont i magen :( har haft det hela dagen.. jätte jobbigt när man jobbar, allt går i slowmotion... Men det ska bli skönt att bara sitta och lyssna på någon föreläsare innan man ska cykla hem...

Igår orkade jag inte skriva något efter jobbet, var ganska så slö och vi gick och la oss redan vid 23 :)
Tog bussen hem från jobbet igår, det var så jätte halt när jag cyklade hit.. så kom jag med buss imorse och nu på eftermiddagen ska jag ta och cykla hem. Solen har ju lyst på nu hela dagen så jag hoppas att det är ganska så bra väglag att cykla på.. hoppas jag iaf :)

Nu ska jag gå och ta min rast.
Hej hopp, gummi ...... ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack :)

Vägarna är helt torra och bra så det går nog finemang för dig att cukla hem :)

2009-03-25 @ 13:20:55
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0