USCH!


Japp, då var det magsjuka på avdelningen då..
Och vem är det som har kohortvård? jo, det är jag... Usch vad jag hatar kräkningar.. det är nog det värsta som finns! och sår självklart...
Men det går ju bra ändå, bara jobbigt att städa upp :)
Imorn är jag iaf ledig så det är skönt.
Och snart så slutar jag ändå, bara 2 timmar kvar.. tänkte sluta lite tidigare...

Idag har jag suttit med planering av nästa periods schema.. man har ju önskeschema här så man kan lägga precis som man vill, sen så kollar cheferna ifall det funkar så att det är rätt bemanning varje dag.. är det inte det så får man väl ändra några turer och så men för det mesta så brukar man få som man vill...
Så nu är jag iaf klar med mitt schema, och om jag får som jag har lagt så blir det ganska så skönt..

Nu ska jag titta vidare på några sidor, sen är det dags att jobba lite.
-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Den är från 17.00-19.00. Usch, ser inte fram emot det.

2009-03-18 @ 12:47:13
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0