Tacopaj i ugnen...


Och snart är den nere i magsäcken ;)
Mums va gott det är!
Vart lite sent med maten, som det tyvärr blir ibland när man har varit ute och flängt hela dagen.
Vi var och åt på Mc Donald´s iofs tidigare idag, jag åt hela 3 hamburgare! :) (de vanliga "små").

Vi har prata lite om att vi vill åka till spanien i sommar.. eller sensommaren kanske.. Min kompis har tjatat nu jätte länge om att jag måste komma och hälsa på, och vi skulle faktiskt behöva en liten minisemester någonstans.. och det skulle inte bli så dyrt heller eftersom vi har boende där.
Det gäller bara att vi börjar spara lite pengar nu så att det kan bli av. Jag är ju så jätte dålig på att spara pengar :(
Men har man ett mål så kanske det går lättare.
Och nu när jag kommer att jobba på Usö så får jag en rätt så okej lön också så det blir kanske lättare att spara.
Men vi får väl se hur det blir, det är ju fortfarande bara en tanke.. och en önskan.. om att få åka.
Sen nästa resa blir till Egypten, någon gång i framtiden. Har LÄNGE velat åka dit...
Fast då blir det en lite dyrare resa, vill inte ta sista minuten då...
Jaja, nog om prat om resor.. blir bara sugen på att åka på en gång!

Nu ska jag gå se till pajen, sen är det dags att äta.
Mandy kommer nog snart också.



-Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0