Sol, sol!


Skönt med ännu en vårdag!
Bara det fortsätter så här så är jag glad :)

Idag var jag en snabbis hos mamma och mika, drack en kopp kaffe. Syrran och Eya var där också.. Hann inte stanna så länge för jag var tvungen att komma hem och laga mat innan jag sticker till jobbet. Passade på att sno några potatisar av mamma ;)

Så nu är maten snart klar, ska äta lite snabbt och sen ska jag cykla iväg till jobbet.
Idag fick det bli korvsoppa för att det är så enkelt och snabblagat.

Skriver nog några rader senare sen, måste gå och äta nu för magen kurrar.

Ha en skön vårdag!!
-Tanja

Kommentarer
Postat av: Sofi

Du å din syrra verkar slående överens vad gällabde korvsoppan!

2009-03-19 @ 23:32:29
URL: http://sofivilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Behövs en uppdatering här, tack :)

2009-03-22 @ 10:26:13
Postat av: Sofi

Hör av dig när du vet mer om när det där inredningspartyt är.

2009-03-22 @ 13:15:06
URL: http://sofivilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0