Snöstorm- No thank you!


Nu får det f.n räcka med snö!
Inte kul alls. Okej om det kom jätte lite men nu så vräker det bara ner.
Sen så om ett par dar är det säkert soligt igen och snön har smält bort. Sen börjar det säkert snöa massor igen.. ingen balans.. USCH!

Idag har jag inte hunnit skriva alls.
När vi vaknat (sent) så åkte jag och älsklingen till stan.
Hittade ett par jeans till honom och så hittade jag en sing star skiva till mig själv ;) den allra första tror jag..
Så när jag kom hem var jag självklart tvungen att testa den på en gång, haha stackars älskling som fick sitta och lyssna på mig ;) kan säga att det låter inte vackert :D
Sen efter min lilla sångstund så gick jag hem till syrran. Satt där och pratade, tittade på gamla kort (Fy) och lekte med Eya förstås :) underbaraste lilla monstret på denna jord :)
Så nu kom jag precis hem och funderar på att ta nåt att äta. Blev bara en liten fika med älsklingen på stan.

Jag har mått illa nu under 3 dagar och varit helt knepig i magen (nej, jag är inte gravid)... tror att det kan vara magsjuka på G här.. hoppas inte. Det borde ju liksom ha brutit ut nu om det var det. Eller så kämpar mitt immunförsvar emot allt vad den kan och orkar ;) hihi.

Imorn blir det jobb iaf, sen bowling med älsklingen, mamma och mika :)

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahHAHAHAHAHhahahahaHhaahhaahahHahah

2009-03-28 @ 17:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0