Japp, japp


Idag har det varit lite att göra.. kan man väl säga.
På förmiddagen åkte jag med syrran å Eya till Marieberg.. var väl där i ett par timmar. Sen följde jag med dem hem å satt där i ett par timmar.
Kom hem, satt hemma ett par timmar för att sen gå hem till mamma å dricka en kopp kaffe.
Sen skulle vi hem men stannade till hos syrran och satt och drack ännu en kopp kaffe.
Magen började kurra så då var det dags att börja röra sig hemåt för att baka bröd och laga mat.
Mandy kom lagom tills det var dags att baka bröden så hon fick hjälpa mig med det så jag kunde laga mat.. annars hade det tagit så lång tid.
Så nu har vi ätit arabisk kycklingsoppa och nybakat bröd, mums!
Snart är det dags att börja titta på Valkyria och äta lite godis :)

Så jag säger god natt allihopa och sov gott!

-Tanja

Kommentarer
Postat av: äiskä

johan oli työntäyteinen päivä

2009-03-06 @ 09:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0