Jag har blivit erbjuden jobb..


Chefen från Usö ringde mig precis och erbjöd mig ett halvårs vikariat...
Jag fick fundera på det till imorgon.
Men jag tror jag tar det, jag känner ju till jobbet och vet att jag klarar av det. Tjänsten var på 100% men jag fick ta lite mindre om jag ville, vilket jag tänker göra också. Kanske 80-85%, för att mina erfarenheter säger mig att 100% blir lite väl mycket. Jag kommer att klara mig ekonomiskt ändå även om jag inte jobbar heltid.
Vad underbart det känns när folk bara ringer mig och erbjuder mig jobb ;) hehe, slipper ju skicka in en massa ansökningar.. Önskar att allt i livet var lika enkelt som det här med jobb är för mig just nu för tillfället :) men allt kan ju inte vara lätt, det skulle ju rubba balansen mellan gott och ont.
Så, nu ska jag fundera på det här lite fram till imorn, även om det egentligen är inget att fundera på.

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0