Inte som tänkt..


Dagen vart inte som tänkt.
Vi gick aldrig till Vivalla, av någon anledning.
Så jag följde med syrran å Eya till Marieberg istället en snabbis, hon skulle köpa lite kläder till Eya.
Kom precis hem och har börjat med matlagningen, jag är jätte hungrig! :( men som tur är så tar inte maten så lång tid..
Sen efter maten så går vi hem till syrran för en kopp kaffe, vi blir nog inte där så länge eftesom jag måste upp tidigt imorn å jobba. Börjar 7 imorgon. Så jag jobbar hela helgen + måndag om det blir som planerat nu.. Jag får se ifall de har fixat mitt schema när jag jobbar imorn.

Nu ska jag gå röra lite i maten, och så är det förhoppningsvis klart snart!

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för att du följde med och Eya tackar för presenten :)

2009-03-13 @ 22:44:57
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0