Hos syrran


Nu sitter jag hos syrran en stund.. hennes gubbe åkte till umeå idag så jag tänkte hålla henne sällskap en liten stund.
Idag har jag varit ledig, men sen jobbar jag 2 kvällar i rad.. skönt när man har lite strö dagar här å där när man är ledig.. man orkar jobba mer då..

Idag kom Angelina å hälsade på.. det var alldeles för länge sen vi träffades sist så det var jätte skönt att sitta å snacka om allt mellan himmel och jord.. sen lagade jag lite finsk korvsoppa till oss, mums va gott det är :) lyckades faktiskt rätt så bra.. och det var första gången som jag lagade den maten :) FAST den är ju inte så svår å komplicerad maträtt heller iofs ;)

Imorn blir det en sväng till Öb med syrran å Eya innan jobbet, måste köpa tandkräm.. hahah

Nu ska jag gå och retas lite med min lilla busfrö :)

-Tanja



Busfröt Eya :)


Eya gillar att dra mig i håret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0