Främling, vad döljer du för mig?


Japp.
Nu är den fast i min hjärna.
Går inte att få bort.
Vad ska jag göra?
Hjälp!

Usch vad jobbigt det är när en låt fastnar så där.. vet inte hur jag fick den i hjärnan.. antagligen har någon nynnat på den eller nåt.

Idag har jag iaf jobbat, som jag skrev förut.
Imorn jobbar jag kväll (14.30-22) skönt att få sova!
Imorn börjar mitt vikariat, tror jag iaf.
Vad det betyder för den här månaden vet jag inte.. alltså jag vet inte om jag får månadslön from imorn eller om jag fortfarande har timlön den här månaden ut.
Men det får jag nog reda på imorn på jobbet.

Efter jobbet så ställde jag mig å lagade mat till 3 hungriga killar + mig själv.. Markus småbröder har varit här under dagen och spelat och så, så de var hungriga :)
Hoppas att alla vart mätta bara, jag vart det iaf :P

Nu ska jag gå å glo lite på tv, har suttit här framför datorn (och spelat) ett x antal timmar.. börjar tröttna ;)
Tror inte jag skriver mer ikväll, men man vet aldrig..
Annars, så säger jag god natt redan nu!

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

God natt ;)

2009-03-15 @ 19:52:30
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Pling pling! U have a challenge in my blog ;)

2009-03-16 @ 00:11:57
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0