Vilket tråk väder :(


Jag hoppas att hela sommaren inte ser ut som det har gjort hittills.. detta eviga regnande måste väl ta slut nångång?
Såg på nyheterna att det skulle väl bli bättre i mitten av nästa vecka.. får hoppas på det.

Idag jobbar jag kväll och sen är jag ledig i helgen. Imorn blir det ett års kalas :) ska hem till syrran lite före och hjälpa henne lite. Sen så måste vi åka och köpa en ny kaffebryggare, våran drog sina sista andetag häromdagen..
Snart ska jag hoppa in i duschen, sen måste jag gå till affären, ska göra tacopaj idag hade jag tänkt :)
Älsklingen slutar 13 idag så om det fortsätter regna så här så åker jag och hämtar honom.. inte kul att cykla när det spöregnar..

Hoppas att ni får en bra dag idag trots regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0