Sol, sol, underbara sol!


Jag har inte kunnat ladda upp några bilder..
Min dator är lite knäpp så bilder kommer sen när datorn väl bestämt sig för att fungera ordentligt igen.

Det är så underbart väder ute! man blir ju bara så glad! men det skulle kunna blåsa liiiiite mer så att det fläktar lite.. annars blir det ju riktigt svettigt :)
Fast jag klagar INTE! det får gärna vara så här i flera veckor till :)

Igår kväll var Mandy och hennes kille här och åt tacos med oss. Så gott!
Jag var kanske inte det trevligaste sällskapet för jag var så trött.. hade gått upp kl 6 på morgonen och vi åt vid 23 :)
Förlåt om jag var lite seg... :(
Men jag hade det trevligt iaf!

Nu ska jag gå och göra lite vettiga saker istället för att sitta inomhus framför datorn... :)
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0