Ont i magen :(


Jag har haft ont i magen så gott som hela dagen.. inte kul alls :(
Igår var vi en sväng till Ikea, jag var ute efter ett nytt duschdraperi :) de har iofs inte så jätte fina men köpte iaf en röd. Den får duga så länge. Sen köpte jag en stol till Eya så hon kan lättare sitta med oss vid bordet och fika/äta, har ju varit ganska så krångligt de gångerna hon varit här.. så nu har hon en egen stol! röd den med ;)
Och så köpte vi nya balkongmöbler från jysk, de var inte så dyra.
Skänkte bort våra gamla till älsklingens familjens stuga.. där kommer de säkert att trivas ;) skänkte bort några andra småsaker också, de ligger ju bara i garderoben och har ingen nytta där så bra om de kommer till användning.

Idag har jag jobbat och älsklingen började sin utbildning! Skönt att han äntligen kom in på den! I'm so happy for him!

Jag har ju varit så dålig på både uppdatering och lägga upp bilder.. ska försöka bättra på mig..
Här kommer iaf några bilder på Eya och Jaleel och sen på våra köp från igår och nåt mer på Eya :)



















Som ni ser så är badrummet väldigt rött :) men det är mysigt...
Sen så ser det väldigt tråkigt ut på balkongen utan blommor, jag brukar ha blommor på sommaren men dem brukar dra till sig oönskat besök.. Dvs getingar mm. som jag hatar! så jag är lite kluven, vill ha blommor men vill inte ha getingar på besök.. :(

Nu ska jag kolla runt lite på nätet, sen om en liten stund går vi hem till syrran en sväng.


Kommentarer
Postat av: Nina

Det blev ju snyggt med rött i badrummet! :) Kul med en färg-tema :)

2009-06-08 @ 22:19:40
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: maritza

möö laita tekokukkia jos et oikeita halua :D tuohan neki jotain väriä sinne ;)

2009-06-09 @ 19:51:34
Postat av: Åsa

Åhhh vad fint det blev, man blir så glad när man ser färgklickar:-) Kanske du kan ha nån grön växt istället för blommor på balkongen, så slipper du getingarna:-)

2009-06-11 @ 18:25:58
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0