Ledig dag=städdag!


Idag gick jag upp tidigt för att skjutsa älsklingen till skolan. Han hade cykeln där eftersom jag hämtade honom igår.
När jag kom hem vid 7 så gick jag och la mig igen en stund.
Gick upp vid 9 sen och vid 10 följde jag med syrran och Eya till vårdcentralen för att Eya skulle få sin 1 års vaccination.
Hon var så jätte duktig! hon grät lite men det gick över väldigt snabbt.
Sen följde de med hem med mig för att fika lite och sen kom även mamma och hennes man :)
Trevligt med lite besök.. jag är ju inte van vid att vara själv hemma när jag är ledig :)
Syrran hjälpte mig lite med disk och sånt, hon är så snäll!! tack så mycket!

Nu ska jag sätta igång med städningen lite, sen om ett tag så tar jag på mig mina inlines för att möta Mandy, hon ska komma hit en stund :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

2009-06-09 @ 13:15:11
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0