Jobbig dag följt av en trevlig eftermiddag/kväll


Dagen började med att jag orkade knappt gå upp ur sängen för att åka och jobba.
Sen på vägen till jobbet började jag känna att jag hade en hemsk huvudvärk på gång. Väl framme på jobbet så dunkade det för fullt i huvudet. Så jag tog ett par alvedon där och hoppades på det bästa.
Huvudvärken gick över, som tur är, men jag hade fortfarande ont i ryggen och rumpan. Så arbetsdagen gick väl sådär.
Slutade tre, vilket var trevligt.

Vid fem kom syrran, hennes man å Eya för att fika lite. Hennes man skulle hjälpa älsklingen med bilen och jag och syrran var kvar hos oss. Jag lagade mat och syrran började dammsuga. Tack för det!
Satt med Eya en stund också medans syrran gick till affären för att köpa lite dricka.
Vi åt mat alla tillsammans, lite jobbigt bara eftersom jag ännu inte hunnit köpa någon stol till Eya.. men det ska jag göra imorn så det blir lättare i framtiden :)

Snart ska vi börja titta på en film som syrran rekommenderat, den handlar om hundar och heter "Eight Below".

Kommentarer
Postat av: Nina

Tyckte du om filmen? :)

2009-06-07 @ 18:11:45
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0