Jobba, jobba


Snart ska jag iväg till jobbet.
Just nu håller jag på å lagar mat så älsklingen kan äta när han kommer hem, sen så skulle även hans småbröder komma hit så de äter väl här också :)
Och eftersom jag jobbar kväll måste jag även göra matlådor av den här maten till imorn till både mig och älsklingen.. mkt mat blir det :)

Annars så är det tråkväder.. som vanligt.. tror inte vi får någon sommar alls i år.. blir nog som det har varit hittills.
Men jag hade turen att vara ledig alla de 3 dagar då det var soligt, varmt och fint :)
Men jag hoppas att det vänder snart iaf.
Imorn jobbar jag dag och sen på onsdag är jag ledig. Skönt.

Nu ska jag gå och titta till maten!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja visst är dem ;)

2009-06-15 @ 23:44:10
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: maritza

jöö on välillä ni tylsää et pitää kirjottaa vähän tännekki :P

2009-06-16 @ 13:28:54
URL: http://marzuban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0