Vilket jobb!


Började fixa till min fotobok, men har inte kommit alls långt! och jag har nog suttit här i över en timme. Har lyckats göra klart 3 sidor.. tur att man har till december på sig att göra den ;)
Nu måste jag sätta igång och göra mig i ordning inför jobbet, sitter här fortfarande med morgonrock på mig (!).

Igår sprang jag jätte mycket på jobbet. Fram och tillbaka i kulvertarna med patienter till och från operation och sen till röntgen. Jag har världens sämsta skor så nu har jag skavsår på fötterna.
Borde nog ha haft stegräknaren med mig igår till jobbet, tror nog att det vart lätt över 10 000 steg på bara ett par timmar :)

Får väl se om jag orkar skriva nåt ikväll, eller om hela kvällen går åt fotoboken ;)
Imorn blir det iaf en sväng till stan. Måste köpa en present till Jaleel som fyllde 3 år igår! Grattis till honom i efterskott!!!
Och sen så ska vi titta runt lite allmänt också. Se om man kan hitta nåt litet :)
Just ja, present till mamma också måste det bli. Hon fyller nästa vecka :)

Kommentarer
Postat av: äiskä

kiitos etukäteen hahhaa

2009-07-24 @ 13:07:02
Postat av: Nina

Ja det tar as lång tid att göra den. Iaf om man vill ha det bra :) Jag är på sida 14 nu och har gjort kanske sammanlagt 2½ timmar.

2009-07-24 @ 13:58:25
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0