Kors och tvärs


Just nu känns det som att jag inte ser nåt..
Kul känsla.
Fast jag får skylla mig själv. Har mina läsglasögon ett par meter ifrån mig, men orkar inte resa på mig och ta dem på mig.
Skulle underlätta massor.
Men jag envisas att se texten hoppa framför mina ögon.

Idag har jag varit och jobbat. Kul info. Men så är det iaf :)
Igår skjutsade jag runt min svärmor och svägerska på stan, de hade lite ärenden på stan. Tog bara 4 timmar ;)
Men det var bara trevligt, även om jag har träningsvärk (!) i min högra vad pga att jag använde kopplingen väldigt flitigt igår :)

Nu så är jag hemma bara och är.
Var en sväng till syrran förut och drack lite kaffe... kanske borde ta en sväng dit igen, om jag orkar.
Älsklingen jobbar så jag är ensam hemma ändå.

Har ju verkligen inte orkat uppdatera bloggen på ett par dar nu... vilket ett av mina kära vänner har påpekat nu ett x antal gånger ;)
Hope you are satisfied now! :D

Nu ska jag gå och diska. Eller åtminstonde gå till köket och titta på disken och konstatera att jag inte orkar egentligen. Sedan bestämma mig för att ta det senare ikväll, vilket jag ändå aldrig gör. Sedan är det samma sak imorn.
Fast för en gångs skull kanske jag ska överraska mig själv och diska.
Jaja, återstår att se vad jag gör när jag väl kommer till köket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0