En gratis fotobok från fuji direkt!








Såg ett jätte bra erbjudande från fujidirekt. De erbjuder en fotobok, helt gratis. Man kan lägga upp vilka bilder man vill och sen även skriva vad man vill om varje bild. Det verkar jätte bra, har inte ens tänkt på det tidigare. Jag kommer nog att göra en fotobok om alla som betyder något för mig, mina nära och kära. Det som är så bra med en fotobok är att man behöver inte oroa sig för att bilderna ska ramla ut eller att man råkar skriva något fel. Eller att bilderna blir förstörda. Ett utmärkt minne som håller HELA livet. Så vill du ha ett minne från bröllopet, en resa eller vad som helst så passa på och ta tillfället i akt! Ni kan läsa om fotoboken på den här länken www.fujidirekt.se/fotobok

 

Det enda du behöver göra för att få ta del av detta fantastiska gratiserbjudande från Fujifilm är att skriva minst 100 ord om fotoboken på din blogg eller hemsida. Och sen fyller du i deras intresseanmälan HÄR

Fyll sedan att du blev rekryterad av mig [email protected]

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0