Det onda...


...i min mage är borta.. en liten svag känsla bara av det kvar...
Det var nog bara nån ordentlig kramp som jag fick. Men jag botade den genom smärtstillande och sömn.
Sov lite över en timme på dagen, och innan det så låg jag bara i sängen och läste... så det gjorde gott :)

Sen på eftermiddagen åkte jag och älsklingen till stan för att möta upp syrran, salla, Eya, Petra, Rikard och Luna.
Vi skulle åka virvelvinden och så :) och det gjorde vi, så otroligt kul!
Sen gick vi till gröna grodan för att fika. Jag å älsklingen åt lite eftersom vi inte hunnit med det innan.

Nu ska jag åka till Saaras sommarstuga och hälsa på henne och hennes pojkvän.
Har inte hunnit träffa henne så mkt så måste passa på.
Älsklingen har planer på sitt håll, han har en dejt ;) med min svåger, hehe.
De ska gå på bio snart.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Nina

Och vi ska gå imorgon ;)

2009-07-30 @ 01:47:58
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Nä, inget sånt hehe

Orkar inte med något större.

2009-07-30 @ 12:53:35
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0