....


Har verkligen inte orkat blogga nu på sista tiden...
Det är så mkt funderingar i mitt huvud just nu om allt möjligt...
Jobbet känns ingen bra faktiskt, har tagit ett stort beslut om det nu...
Jag är så himla trött varje dag efter jobbet och har verkligen kommit in i en downperiod pga av det..
Känns ingen kul.
Häromdagen var jag så himla nere att jag bara grinade hela kvällen. Men det är så skönt att ha en så förstående pojkvän som verkligen finns där för en och som orkar att stå ut med mig nu när jag har det som jobbigast!
Det betyder så oerhört mkt!
Jag vet att allting kommer att bli bättre snart.. även om ekonomin tar lite stryk och man får verkligen spara varenda liten slant som man bara kan. Men jag känner ändå att pengar är inte allt, utan hur man mår är det som är det viktigaste!
Jag har verkligen inte mått bra under någon vecka nu.. men allt löser sig till slut.

Idag ska vi hem till mamma och äta.. har ju så dåligt med pengar just nu så det känns skönt att slippa tänka på att laga mat idag :)

Nu ska jag gå och duscha. Får väl se när jag uppdaterar nästa gång ;)

-Tanja

Kommentarer
Postat av: madonna

:(

2009-01-18 @ 17:29:28
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0