Besök

Vi fick lite oväntat besök nu på kvällen..
Markus kompis kom och hälsa på.. trevligt är det ju alltid med lite besök.. men ska upp tidigt imorn, men det gör inget :)
Jag skulle ju alltid kunna gå å lägga mig men kan inte göra det om vi har folk hemma.. lite konstigt kanske men jag kommer inte till ro på nåt sätt..


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars så har vi inte gjort så mkt idag.. var förbi syrran en stund på kvällen och hälsade på..
Drack kaffe och hade lite allmänt trevligt :)
Känner mig så himla seg.. inte alls kul. Har inte lust eller ork att göra något egentligen... men det blir väl bättre snart hoppas jag...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorn ska jag göra en rätt så "drastig" grej i mitt liv... har faktiskt inte gjort det förut, för jag har inte känt att det behövs.. men nu är jag så himla trött och jag känner att jag klarar inte av det helt enkelt så det är något som jag måste göra. Även om det egentligen inte är rätt tidpunkt på många sätt men man måste kunna må bra och gå efter kropp och själ ibland.
Så jag skriver imorn vad det är för grej, för dem som inte vet, efter att jag pratat med den berörande personen.
Nu är det dags att gå å vara lite social....


God natt för er där ute!
-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad var det för grej då??

2009-01-20 @ 10:27:32
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0