Ugh


Jäklar vad slö man  va nu då!
När jag slutade kl 7 imorse så skyndade jag till järntorget för att hinna med kvart över 7 bussen, men med min tur så missade jag den precis! Den åkte iväg rakt framför näsan på mig.. fy för bussar som håller tiden ;)
Sen ficka jag sitta snällt och vänta på nästa.. när jag väl satt på bussen så höll jag på att nicka till hela tiden, otroligt trött var jag.. sen så kunde jag inte sova på en gång utan jag var självklart tvungen att läsa en stund :)
Så nu känner jag mig som en levande död människa, med ont i huvudet och lätt irriterad..
Hoppas att det blir bättre om en stund, när jag vaknat till ordentligt.. vaknade för en timme sen men jag behöver nog lite mer tid på mig att bli mitt normala jag :)
Det är tufft att jobba natt, usch!
Men det positiva är att jag tjänade över en tusenlapp, efter skatt.. på en natt. Det är det värt.

Imorgon så ska jag till stan med Mandy en stund. Jag har några presentkort som jag tänkte handla upp :)
Nu tror jag att jag lägger mig å läser en stund..
Annars så händer det inte så mycket idag.. dagen är ju iofs snart förbi och det är dags att lägga sig igen..
Ska förbi dagiset en stund imorn på förmiddan, hade några papper där å så..
Sen blir det nog affären med mamma. Får se :)
Ha det gött nu allihop!

-Tanja

Kommentarer
Postat av: gaystyle

Åh! tack så mycket. :D

2009-02-25 @ 05:47:58
URL: http://gaystyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0