Då var det klart


Städningen alltså..
Började igår men orkade inte göra allt så vi fixade resten idag.. känns så skönt nu.
Imorse fick jag ett samtal från Usö, de ville att jag skulle jobba imorn, eller rättare sagt så frågade de ifall jag kunde jobba imorn ;) så pga våran ekonomiska situation så var jag tvungen att tacka ja...
Jag har en rätt jobbig vecka framför mig nu.. jobbar imorn, och sen jobbar jag på dagiset mån-fre och sen på fredag ska jag jobba på björnstugan också.. sen kanske de ringer från sjukhuset under helgen också.. man vet aldrig.. men då får jag se hur jag orkar men egentligen så borde jag faktiskt ta å jobba om det finns jobb..

Den 19:e så slutar jag på dagiset.. måste försöka fixa lite mer jobb tills dess.. tror att jag kommer att få a-kassa iaf men man kan ju aldrig vara säker.. de kommer säkert komma på någon anledning till att jag inte ska få även om jag har uppfyllt arbetskraven och så.. men men.. återstår att se när det väl blir dags för det..

Nu ska jag gå och göra mig i ordning, har precis duschat..
Markus sysslingar och syster ska komma hit och fika om en stund..

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0