6 månader <3


Idag har vi varit tillsammans i 6 månader.. tiden bara flyger iväg känns det som!
Det känns som om det var nyss vi vart tillsammans, men ändå känns det som att vi känner varandra hur bra som helst, som om vi hade varit tillsammans hur länge som helst... skumt :)
ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET!

Idag har jag varit hos syrran x2 :)
Först på förmiddagen innan mamma skulle skjutsa mig till stan så att jag kunde göra mina ärenden.. är ju arbetssökande nu ;) ( med 3 xtra jobb...)
Och sen så var jag hos syrran nu på kvällen å lekte å sjöng för Eya i typ 2 timmar :)
Känns jätte bra nu, har mer tid och ork över för min lilla solstråle. Hon är alldeles underbar.. Skrattar och håller på hela tiden när jag är där.. och drar i mitt hår, klöser i mitt ansikte och smetar dregel över mig med sina fingrar och annat smått och gott ;)
Försökte lära henne säga "täti" , vilket betyder moster(okej, hon är 8 månader men man måste börja tidigt... hahah), men hon bara skrattade varje gång jag sa ordet.. hmm.. undrar vad det betyder... ;)

Imorgon ska jag jobba dag på Usö.. lite jobbigt men samtidigt skönt när man vet att det rullar in pengar också.. det är väl kanske det som är grejen, att man ska jobba för att få pengar...eller? :D
Sen så kanske vi blir bjudna på mat hos syrran &Co. Får se vad morgondagen bär med sig..

Nu ska jag gå å göra älsklingen lite sällskap, han sitter alldeles själv :(
Snart kommer hans syster och bror å hälsar på en liten stund, sen blir det å laga mat.. sent, men jag måste ha matlåda imorn..

-Tanja


Kommentarer
Postat av: Nina

Klöser? Man märker att du har en katt, inte en bebis ;) ;) ;)

2009-02-20 @ 21:23:11
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0