Det snöar..


Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta åt saken :)
Visst är det mysigt men jag som inte ens har vinterskor än :(
Måste gå och köpa i helgen, kan ju inte gå med höstskor hela vintern. Även om jag gjorde det förra vintern (!)
Märks kanske att jag inte är någon skofreak ;)
Tycker inte om att köpa skor, egentligen av anledningen att jag inte tycker att det finns så mkt snyggt därute.

Har inte orkat skriva nåt på några dar nu, det värker och dunkar i fingret och så har jag haft alldeles för mkt att göra. Jag är sjukskriven till torsdag men jag misstänker att fingret inte är tillräckligt bra för jobb då.
Vi får väl se hur det utvecklar sig..

Idag har mamma varit här och hjälpt mig lite med diverse grejer, sånt som är svårt att klara av på egen hand. Så det är jag jätte tacksam för!
Och älsklingen som får diska varje dag nu när jag inte kan göra det :(

Nu måste jag ta och äta lite, kom precis hem från syrran. Busade med underbarisen Eya och pratade med syrran om  en eventuell gemensam resa :) hehe.

Ska försöka uppdatera lite oftare, och lägga upp lite mer bilder.
Imorn dyker det nog upp en bild på mitt sår (!). Så ni som är känsliga bör inte titta ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Nina

Klaga inte på att det är Markus som får diska. NJUT istället ;)

Tack för idag! Pussis!

2009-12-14 @ 21:34:50
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

huomenta, kiitos kahvista ja seurasta eilen

2009-12-15 @ 03:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0