Brudklänning


Igår var jag på stan med Angelina och tittade på brudklänning på white night.
Hittade inte jätte många som jag tyckte om, men provade 3 st.
De 2 första jag provade hade släp och de var jätte fina, men när jag provade den tredje (utan släp) så kände jag att det var den modellen jag ville ha! mycket mer praktiskt och det blir nog liiite för mkt med släp när det är ganska litet bröllop..
Så nu vet jag iaf lite mer om vad jag vill ha för slags klänning, nästa vecka blir det stan med syrran och en annan affär ;)
Det var så otroligt kul att prova klänningarna, jag kände mig verkligen som en prinsessa ;) Även om jag var helt oordninggjord med ytterst lite smink på mig :)
Jag längtar verkligen till brölloppet!! nu är det ett år och en månad kvar ;)

Idag har jag varit hos syrran och hjälpt henne slinga håret. Tycker att det vart snyggt men själv känner hon sig lite ovan :)
Sen så träffade jag Paola, hon kom å hälsade på en kort stund. Därefter var det dags att gå hem till mamma å hennes man, de bjöd oss på mat. Och nu sitter jag å väntar på att min svägerska med familj ska komma hit å hälsa på ;)
Så kul att säga svägerska, haha :D

Uppdaterar igen sen, någongång, när jag känner att jag orkar och har något att säga :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Lite ovan ännu, men det känns nog bättre snart ;)

2009-08-06 @ 01:46:38
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0