Segis


Nu så är man riktigt seg.
Jag har varit på jobbet i 6 timmar och det är 4 timmar kvar tills jag får gå hem och sova.
Man längtar sååå mycket efter sängen när man jobbar natt så det är inte sant.
Jag sitter och fantiserar om hur skön och mjuk sängen är och hur mysigt det är att ligga bredvid älsklingen och sova.
Pratade med honom nyss och han skulle sova på soffan tills jag kommer hem, han vill inte sova själv så han har tv:n som sällskap... ska väcka han när jag kommer hem så han kan lägga sig i sängen och sova med mig.
Älskar honom så otroligt mycket. He´s my everything.

Snart ska jag börja fixa lite grejer som jag oftast tar och gör vid 6 på morgonen. Men nu så har vi en patient som ska tvättas i sängen inför operation så det kommer att ta lite tid och jag vill helst hinna hem med 7.05 bussen. Så då passar jag på att förbereda allt annat så jag kan bara sticka strax före 7. Om det går.

Men innan jag ska börja jobba så ska jag sitta och spela en liten stund :)

Ha det gött alla nattugglor därute och god morgon till er andra som läser det här på morgonen ;)
-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0