Litet uppehåll


Nu har jag haft ett litet uppehåll från bloggandet.. igen...
Har haft rätt så mkt att göra den här veckan.
I Tisdags så fick min syster ont i magen så jag fick ta henne till akuten. Där spenderade vi 4 timmar och sen åkte vi hem. De misstänkte blindtarmen men de vet inte. På onsdagen fick hon åka tillbaka för provtagning men proverna visade inget så de tyckte att man skulle avvakta. Konstigt och jobbigt att inte få veta vad det är.

Annars så har jag bara flängt runt överallt. Knappt varit hemma nåt.
Och sen igår och idag så har jag jobbat. Sen är jag ledig i 2 dagar! känns så skönt. Och from tisdag börjar mitt schema som jag själv har lagt. Känns mycket skönare.

Nu ska jag gå å jobba lite. Jätte jobbigt faktiskt för att jag har jätte ont i vänster sida. Ingen muskelvärk så jag tror att det är i revbenen. Konstigt, vet inte vad jag har gjort. Men ont gör det. Ordentligt. Piller hjälper ju inte heller.
Jaja, får hoppas på att det går över under dagen.

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0