Lite bättre i huvudet.


Har inte lika ont i huvudet men jag känner fortfarande små "bankande" vid tinningarna, men jag hoppas att det går över.
Alvedonen som jag tog på jobbet hjälpte inte alls, när jag kom hem gick jag å la mig direkt i sängen men det gick inte över med hjälp av vila heller. Så då tog jag en medicin som är "släkt" till morfintabletter och det har hjälpt så pass mycket att jag kan göra något. För så fort jag gick upp ur sängen så fick jag sånt tryck i huvudet att jag klarade inte av att stå.
Men det är inte migrän, det vet jag.. men något åt det hållet...

Nu så väntar jag på att syrran ska höra av sig så vi kan åka och hämta vårat paket, varorna som vi beställde på inredningspartyt.
Sen ska jag och älsklingen hem till dem och sitta en kort stund för att sen gå ut och äta.
Det är så mysigt att gå någonstans och äta och inte alltid beställa hem, vilket iofs är också väldigt trevligt. Men vi går inte ut och äter så jätte ofta. Bara mysigt :)

På torsdag kommer pappa hit! längtar :)
Det var inte så värst länge sen jag såg honom sist men jag ser inte honom lika ofta som jag skulle vilja. Så det är bara kul att han kommer! han kommer med sin flickvän så det är också trevligt :)
Jag ska jobba natten till torsdag och natten till fredag så jag ska ringa chefen på måndag och fråga riiikitgt fint om inte jag kan få vara ledig natten till fredagen, eftersom pappa är bara här så få dagar. Så håll tummarna för mig att jag får vara ledig!

Nu ska jag ta och sluta här, vi åker nog närsomhelst.
-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0