Kokhett vatten+Hand=AJ!


Japp. Så klantig är jag.
Igår när jag hade kokat pasta och skulle hälla av vattnet så fick jag kokhett vatten över handen!
Nu är det bättre men igår fick jag sitta med handen i iskallt vatten i flera timmar. Så fort jag tog bort handen så började det brännas nåt extremt. Så här mycket har jag aldrig bränt mig förut.

Snart ska jag iväg och jobba. Får väl se hur det går med handen för när jag kommer emot nåt så bränns det. Men det går nog bra.
Innan jobbet ska jag skjutsa älsklingen till deras stuga, han ska hjälpa till med bastubygget.

Kommentarer
Postat av: Nina

usch då.. det gr faktiskst skitont att bränna sig :/

2009-04-20 @ 13:16:11
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

aj,aj

2009-04-20 @ 15:59:45
Postat av: äiskä

aj, aj

2009-04-20 @ 19:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0