Glömde det viktigaste!!!


Imorse när jag vaknade hade älsklingen redan gått upp före mig vilket inte händer så ofta :)
Vaknade av att han stängde sovrumsdörren innan han skulle gå ut.
Förvånad frågade jag honom vart han skulle och han sa att han skulle till affären för att köpa pålägg.
Jag gick upp ur sängen, kokade kaffe och gick och la mig igen och somnade nästan om.
När han kom tillbaka så kom han för att väcka mig och ge mig en bukett med jätte fina rosa rosor!!
Så det var det han skulle gå och göra :D
Vart så oerhört glad när jag vaknade till det. Han är så otroligt underbar och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går!! Har aldrig känt så här för en annan människa förut och det är en riktigt underbar känsla måste jag säga!

ÄLSKAR DIG M ÖVER ALLT ANNAT!

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0