Fågelkvitter


Var ute på balkongen för lite frisk luft för en timme sen.
Fåglarna kvittrade för fullt!
Känns så skumt när det är kallt och mörkt ute och sen hör man en massa fåglarna som sjunger in morgonen.

Nu är jag så trött att jag knappt ser vad jag skriver.
Orkar knappt hålla ögonen öppna.
Om 2 timmar så ligger jag i min säng och sover. Och jag längtar så mycket efter sängen ska ni veta.
Ska ringa mamma om en stund, hon har ju gått upp i ottan och börjat jobba redan.
Då får man en liten pratstund med henne också på morgonen :)
Sen när jag har vaknat tänkte jag gå hem till henne för en kopp kaffe, det var alldeles för länge sen och det blir alldeles för sällan. Ska se ifall syrran hänger på också.
Fast jag vet ju inte när jag vaknar. Kanske 12.. återstår att se senare idag :)

Nu önskar jag mig själv god natt i förväg och så önskar jag alla andra en trevlig dag!
-Tanja

Kommentarer
Postat av: Amanda

ha en bra dag :)



PS:jag har frågestund i min blogg, skulle vara kul om du ställde en eller flera frågor :)

KRAM



2009-04-14 @ 05:37:44
URL: http://wannabemandy.blogg.se/
Postat av: Nina

shit va du har uppdaterat!! :) Haha

Kul morgonläsning ;)

2009-04-14 @ 09:23:14
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0