En lista



HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
 Nej, Fy!
Något husdjur : Japp, Morris :)
Någon favoriträtt : Hmm, många. Svårt att välja
Någon flick/pojkvän : Ja, Min alldeles egna underbara älskling
Puder på dig :  Puder på dig själv
Några framtidsplaner : Jobb, hus, barn. Ett liv med andra ord ;)
Någon sjukdom : Knäpp i bollen om det räknas ;)
Gymkort : Ja, men så onödigt när den inte ens används
Några kärleksproblem : Nej inte alls, allt är perfekt!
En homosexuell kompis : Nja, bisexuell kanske
Duschat idag : Nej
Någon kompis som snarkar : Ja, haha. En som sover hos oss på veckorna ;)
Någon vän som spelar i ett band : Ja, i Finland.
Några mvg:n : När jag gick i skolan hade jag några Mvg:n :)
Någon som förstår dig : De närmaste och käraste!
Tuff kompis som kan försvara dig : Jag kan försvara mig själv ;)
Något beroende : CHIPS
Fikat idag : Japp, hemma hos syrran och hennes familj
Nagellack : Just nu, inget. Annars något transparent.
Någon vän som bor i ett annat land : Japp.

VEM ? ..
Avskyr du : Jag avskyr ingen. Faktiskt. Vissa kan jag tycka mindre om bara.
Hånar du : Nej, inte min stil.
Delar du mest minnen med : Ganska många. Familj och nära vänner.
Längtar du mest efter : Pappa - hela tiden! Sommar och sol. Och just nu min pojkvän.
Stör du dig på : Egoistiska människor
Gosar du med : Älskling
Lagar mat : Jag
Diskar : Jag och älsklingen
Tror att den är någon : Är inte alla någon?

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Just nu blir det bara Nerikes Allehanda och Aftonbladet på nätet.
Buss åker du oftast : 12 om jag åker buss
Frisyr har du : Slingat, halvlångt. Ingen frisyr, det bara hänger.
Dag fyller du år : 20 December
Årstid föredrar du : Vår och Sommar
Stad är du uppväxt i : Vanda i Finland och sen i Örebro

VAD ? ..
Gör du nu :
Sitter på jobbet och gör den här listan
Gör dig till en bra människa : Jag har fått höra att jag är en generös och omtänksam person
Gör dig till en dålig människa : Att jag kan vara envis kanske
Vill du arbeta med : Vet faktiskt inte :/
Är roligast just nu : Min systerdotter Eya! :D
Har du på dig nu : Haha, fula vita sjukhuskläder
Har du för smink idag : Lite mascara. That´s it.
Äger du för skor : Sköna.
Har du för storlek i skor : Oftast 39. Bigfoot :)
Läser du för bok : Inget just nu, tyvärr. Älskar att läsa men har inget att läsa för tillfället.
Ska du göra nu : Sitta här en stund till. Sen ringa älsklingen och säga god natt. Sen jobba lite också kanske.

Alla som vill göra listan är UTMANADE!
Skriv
bara en liten kommentar i min blogg så får jag läsa era svar. :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag antar den här utmaningen:-)

2009-04-15 @ 14:06:17
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: tess

även jag antog utmaningen! :)

2009-04-16 @ 16:08:22
URL: http://tessattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0