Blöder :(


Håller på å lagar mat och när jag skulle skära korven i mitten (så jag kan lägga en ostskiva där för att sen lägga korven i ugnen) så skär jag ett stort jack i min tumme! jag har alltid sån otur :( det är liksom inte första gången...
Så nu gör det ont i hela "tumbenet" för att jag är så himla klantig.

Snart ska jag iväg och jobba, känns riktigt tråkigt för att det är ju så underbart fint väder ute!
Å syrran å hennes familj plus mamma å hennes man ska iväg till tysslinge och ville att vi skulle följa med men vi kan inte för jag ska jobba :(
Hade annars gärna följt med..
Så tråkigt att jobba på helgerna när andra är lediga och kan hitta på saker..
Men förhoppningsvis blir det lite bättre sen när jag får schemat för nästa period som jag har lagt själv.. då blir det inte så många helgturer.. men det återstår att se om jag får schemat så som jag vill ha det.

Nu ska jag gå och göra potatismos, höres!
Ha det så trevligt i denna fina vårväder alla som är lediga!
-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0